REPORTT!!!

Sunday, June 06, 2010 11:22 AM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Ok...mggu depan Latihan Industri aku da nak abeh..huhuhuh...tapie report aku x buat lagi..bg bos pon tidak..mcm mn nie..huhuhuhh...tu lah aku suke sgt buat keje last minit..pastu suke tangguh2...PADAN MUKE KO RIDHWAN.....
Tapie aku cam berat atie jje nak tinggal kan tempat aku praktikal nie..sebab aku rase da best bekerja then dapat kawan..mcm2 pengalaman aku dapat...ad gado..ad touching2..ad yg ngumpat sana sini..haish..mmg tu sume pengalaman bg aku...tapie aku da biase la kalo bab2 tikam belakang nie..memang da lumrah bak kate org tua2...xsah kalo x the..aku pon x lari dr bende2 tu sume..aku bukan yer perfect sgt mcm NABI kite..ye x??
Kadang2 aku nie mcm suke sgt menyebok dlm relationship seseorg tuh...bukanyer ap..aku just nak tolong tuk pulihkan balik..tapi da jadi sebalikyerr...
mmg aku sumpah aku xkn cube menyebokkn diri dlm hal perhubungan org lain meskipon aku dimnta bantuan..sebab aku da serik..2 kali ok..dua2 HANCUR!!!...
nie sume sebab yg lelaki jelous ngan aku..HELLO!! i'm only 19 okeyh...mmg bodo la kalo ko nak jelous ngan aku...mmg ko org zaman batu la...
da la..malas aku nak mengomel kt sini...buat sakit atie ad la lagi...
aku ingat nak abeh2 Li nie ad la pengalaman manis aku ad kt sini..tapie bende nie da jadi..dia pon da x cakap ngan aku lagi..keadaan pon x mcm dulu lagi..so aku pon sakit atie..aku pon bawak diri..
lu pikir la sendiri..assalamualaikum....



0 Response to "REPORTT!!!"