N9 menang...tapieeee..xcuti lagie kew????

Sunday, April 11, 2010 10:56 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Wahahahaha....baru balik dari MELAKA...manyak syok woooo....dari kol 9 pagi samapai la kol 10 mlm nie..huhuuh..gile cam kentang x??

PENAT?? jgn cakap are...naseb bek pakai kasut "Macbec" terbaru yg dibeli..x the la sakit kaki lagie..kuang3...

mula2 sampai mmg la aku tau jalan..setakat bandar hilir tuh bole la..Ke MP ngan DP ngan ap ntah mall yg kat depan dataran pahlawan tuh...hohoho..pastu non-ado daaa....SESAT sengal...hhahah..naseb la makwe kawan aku tuh tau jalan..*thankz kak diana....

Aku pergi bertiga..abg wadut,kak dianna ngan aku la..diorg da tunang so berkepit la..aku?? hahahaha..jadi nyamuk jje la...

First sampai nak cari park kete..nauzubillah...payah bgt...pusing2 smpai minyak keto da suku dr satu bar minyak tuh abeh..haish..melaka2..ko da la negeri kecik..asl park kete ko pon kechik...limited..vavi2 sgt..hahaha...
last2 dapat gak are park kete..misi diteruskn...
huhuuh...first target nak serg kedai CROC dulu..masuk2 terus keluar..ASAL??? jgn tyer ok..NEKKKK DARAHHHHH!!!! *xthe sale actually..huhuhuhuhu

Second g EsPirite ngan Quicksilver (QS)...mule masuk Espirit mmg x ley blah,..baju x uptodate..sama cam bulan lepas g..huhuhu..

then g QS..hallamakkkk....new item la...suar pendek paras lutut tuh buat hati ku x tenteram..laweeeee seyhhh..rase nak rembat satu jje..naseb la x ikot nafsu..huhuhu..**thankz abg wadut sebab sedorkn diri nie..suke statement dia "ukur baju pada gajah sendiri..motif pggil aku gajah??hahahahha

then g JJ melaka sentral..syok bole *fieqa pinjam ayat ok...
JJ nie baru lagi..BEsau cam kat Johor...tapie bole la...barg pon banyak..kedai pon da penuh..huhuhu..

aku tolong abg wadut g cari baju  fit dia..kate nak tunjuk body dia yg da bina...*ok..aku kat sini jelous sebab bdn dia menjadi..tuff siyall..mkn atie jje tgok...time dia beli baju tuh..then dia salin pakai dlm atie aku berbisik "hallamak..kalo la badan aku cam dia kn best...hurmmm"...ap jje baju dia test sume masyukkkk...aku?? tgok je laaa...

sementara tuh , tunang dia g beli baju keje kat TOPGIRL...baju ala2 secretary tuh...mmg laweeeeeee.....
antara brg yg dibeli : 

Abg Wadut : 1 t-shirt lengan pjg warne putih + 1 baju singlet yg leyh streacth = 2 item
Kak Dianna : 1 monkey jacket + i kemeje t-shirt = 2 item
aku : tetttttttttttt.....0 item...muahahahahah

Kenapa gie MELAKA???
sebab nak sambut N9 menang men bola..hahahhaa...

ok nak komen sikit pasal perlawanan semalam : 

ok..penonton terkawal..x the yg emo2..(xmcm kelantan arie tuh..siap bakor2)
si kembor tuh asik2 kuor padang jje..sian dia dok asik kene target...mmg pandai selagor gune taktikal cam tuh..keji ok...
nmpak sgt diorg terdesak gune taktik cam tuh..huhuhuh
mmg mule2 time kedah da jaring gol..aku yer first insting kate "sah! N9 x the harapan..tapie ruso x dapek nak poie balik laie..ado harapan jang..hobin jang hobin"..hahahhahaha..seyes aku time tuh tetiba emo..
then mase permainan da abeh..siap bg mase kecederaan pon x gol2..apatah lagie extra time..HAMPEHHH...
ujung2 penalti gak...debar2 siot...
sepak2 puye sepak2...GOLLLLLL!!!!! 4 berbalas 1...hahahhaha *ke 2 ntah..x ingat...
dlm otak korg tau aku pikir apew?? "yey!!!! sonin den cuti"...hahahahah
rupeyer x dok...down to earth terus...huhuhuhu

kesimpulan yerrr..."TAK YO LAH LETAK HARAPAN TINGGI KEK N9 TUH HAH...BUKN DAPEK CUTI PONNN....LALALALALALA"
* DA 2 GAME TUH..STILL X DAPEK COTIIEEE....bonusss jje memanjang kek diorg hah...beribu beriban lak tuh...mmg korg kenyangkn perot2 korg jje la kan...den ni hah ngan kek poyokong2 tuh dapek apo?? habokk stadium jje la hah....xpo2...

0 Response to "N9 menang...tapieeee..xcuti lagie kew????"