Arghhhhh...Asal Hati Ku x Tenang nih..??

Tuesday, April 06, 2010 7:41 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Da 2,3 arie atie aku x tenang..mcm ad sesuatu yg gangu aku..haishh..ap masalah aku nie eak..tolongggg...

Meh aku nak story sikit pasal kat tempat keje aku...

ok..dak zul dak yg sama masuk ngan aku arie tu tuk training da abeh...so dia last khamis 25/3..ok..aku ucap ko semoga sukses dlm ap jua yg ko ceburi..ok..jgn kate aku lupe ko sebab aku da SMS ko last arie tu tpie ko SENYAP..so saper lupe kawan kan..oraight..

Nie kes terbaru lak...dak dua ekor yg ad skunk kang bengkel nie adlah WARI NGAN WADUT...
Malam bile ntah diorg keluar then dapat la kenal sorg minah nie..time tu pulak minah nie ngan group2 dia laaa..ad la dlm 4 org cam tuh..x pasan la da mlm..aku pon mata da kuyup..huhuhuuh..DIorg g la ushar2..AKU?? xder yer minat...sebab aku nak takle ad sorg budak nie..lalalla..lgpon aku tgok minah yg diorg ushar tu x sesuai ngan umur aku la...ad la dlm 20++ ke atas...
aku da la umor 20..mude lagi..xkn la nak couple ngan umor yg cam tuh..PLEASE LAHHH..X RELAAAA uuuuu...kui3..


Then aku rase diorg dpt kot..so aku la terkonteng2 dok kat table aku tuh..yg 2 ekor tuh da g ngendeng ngan minah2 murah tu...

da dlm kol 3,4 pagi mcm tuh baru la diorg nak balik..aduiiii..aku jgn ckp la..mate da stim gilerr..asik dok pikir ~bantalll~bantalll....mmang kompom aku akn tido mati yer..huhuhuh..
so aku pon nek la motor kawan aku tuh nak tolak balik..*kiterog g ngan geng bikerz..aku nek blade kawan aku..yg wadut nek suzuki ap ntah superbike..wari nek CB400 dia la..

sedor2 dari tido da kol 8.30...WHATS?? masuk keje lmbat la nie..kompom kene marah la weii..SO...ADA AKU KESAH???x kannnnn.....hahahahhhaha

sampai jje tempat keje..aku tgok diorg x sampai lg..GAMPANG SEYHHHH..nyeyak tido lagi la tuh..DEMNNN!!!!!!

dlm kol 10 cam tuh baru nak smpai..siyall..kalo aku tau aku dtg keje lambat...lagi lmbat dr diorg..WHY?? sebab aku x bergaji..diorg gaji..da la uat keje x the..ikotkn aku sorg jje da leyh uat keje...
memang betol...semua kete yg sampai..aku la sorg buat..x cayer tyer kak kerani tuh ngan ALLAH..betolll...
da la dtg lmbat..leyh la diorg dok sembang2...then g b'fast la..ap la..pastu men phone..yelah mn x main phone..mlm tadi da dpt no..so siang berbalas msj la an...
GERAM JJE AKU TENGOK...
kalo aku la leyh shuffle2 atas perut diorg..da lame aku buat...haishhh..geram are...sume keje x jalan..mn menang tgn aku sensorg buat...xpew..aku sabor..mak aku ajar supaye sabor kheiii...
sabor nie sifat terpuji..banyak pahala..so aku suke..lalalallala
da lame da..da dlm 2 mggu ke 3 minggu...diorg uat pagai cam tuh..masing2 da ANGAU...sume keje da xjalan..aku yer sabar mn leyh tahan da...
so aku da pakat ngan setan tuk kantoikn diorg depan tunang ngan makwe masing2..so aku jahat x??
x kan..tu tok beri pengajaran kt diorg supaya jgn meyakitkn hati perempuan..aku x suke tgok perempuan di sakiti..tu sebab aku syg perempuan...
arghh..mcm mn aku nak buat nie...nak aku sedorkn diorg...
diorg da lemak..aku x bergaji tapie uat keje org bergaji beratus beribu...tolong la kesian aku weii...
aku da penat..penat ngan lakonan yg aku buat..
aku pon x da xnk ckp ngan diorg lagi..sikit2 tu ad la cam "hah ah" , "hurm" , "ad" , "xthe"..mcm tu lah..seyes aku ckp cam tu jje da dr arie tuh..
pastu diorg tyer..ko kenapa..aku pon diam are..pepandai la korg paham..
rupeyer TAKKKKKKK...lagi diorg uat Bodoh yg sememamng yer bodoh...ARGHHHHH....asl diorg bengap nih...
da la pomen ad 3 org termasuk aku...
kalo la aku x the..kan korg tinggal 2 org jje...
2 org nak keje dr 9-5??
bole kew?? ngan sikap diorg cam tuh lag..haishh...


YA ALLAH..KO PERMUDAHKN LA SEGALA URUSAN KU DAN KAU BERI LA AKU KESENANGAN...DAN KAU SEDARLAH KAN HAMBAMU YG BEKERJA NGAN KU YA ALLAH..AKU DA X LARAT HAH...PLEASEEE!!!!!!

0 Response to "Arghhhhh...Asal Hati Ku x Tenang nih..??"