Rakan Sekerja D' Proton

Sunday, March 28, 2010 7:27 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Arie nie aku nak kenalkn sebahagian kawan aku d tempat praktikal aku iaitu Proton...

First : Zul aka dak praktikal dari IKBN Chembong..ujung bulan 3 nie last la dia kt sini...umor dia 24 ke 23 cam tuh are..


Second : Wari..dia pomen kt tempat aku gak..org yer tinggi..chinnese look kot then yg penting putih..reti speaking chinnese sgt2 cam cina ngan sgt suke kaco aku..tension siyall..huh..


Third : Wadut..hah..mamat nie kulit sawo matang..pomen no 2..pemalas..hahahah..then suke sgt buli aku..tapi dia ok..suke kawan ngan dia..tiap2 mlm kalo free aku ikot dia lepak..kalo aku x gadoh ngan dia sehari x sah..jumpe dia jje cam kucing ngan anjing..


dia nie suke ngan superbike..tgoklah moto sebelah dia tuh..time nie kt sepang..tgok dia men kt trek..untuk suke2..suzuki..tapie aku lebih suke Yamaha R1..hahahha..ap2 pon dia nie ok..suke kwan ngan dia..lalallala..

Yang ketiga lom dapat la pic dia..Kerani kt proton nie..pompuan...biasa lah susah sgt nak amik gmbar dia..kekekkeke..nanti2 la..

Dak si wadut kate janji ngan aku nak g tgok wyg arie nie..tapie hampeh..bg msj kol 12 td kate kuor x..ujung2 dia balas awl lagie..so aku tggu la sampai skunk..msj x apatah lg kol..huhuuh..kempunan aku nak keluar arie nie..da la ahad..time nie jje la aku nak hang out g mana2..sundal la dia tuh..

Siap la dia sok g keje kene  bambu ngan aku..cam kelly eng da...janji tinggal janji...xpew2..sabo2..

ap2 pon KL drift aku da tgok...diorg x tgok lagi..padan muke..sila jelous..hahahhaa..
K ah..mo chow..nak solat...mlm kang kalo free aku update lagi oraight...

0 Response to "Rakan Sekerja D' Proton"