Kami Ke Kuala Lumpur

Sunday, June 06, 2010 7:46 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Hahahahhaa....terbaik wokk semalam...g KL....sebenaryer xthe dlm plan pon..asalyer nak g SEREMBAN 2 jje nak tgok wayang..tapie boring are dok asik tempat same jje..so kami buat sesuatu kelainan..hahahha..dengan kate x sepakat antara kami berempat (kamarul,Sam,Zura dan aku) telah mmbuat kate putus tuk ke KL..sebenaryer Sam mmg x mo g..dia cam berat atie..setelah aku meracun2 dia last2 dia pon follow..tu pon mcm kene acu pisau da raseyer..huhuuhu

Dengan berbekalkn kereta aku dan diisi minyak berjumlah RM 30 hinggit maka perjalanan kami pon bermula lah..Masuk tol Kuala Lumpur jje masing2 da suke..Sam da x senang dok dlm kete sebab dia nie mcm ad masalah tulang sum-sum jje...mcm org ap ntah..hahhaa..tapie kelakar lak bile tgok gelagat dia..hahahha
lepas jje dr susur keluar ke Bangi..perghhh ujan leat bole?? xnmpak jalan wokk...

 
                                    nie la keadaan semasa d'highway                         


dgn wiper kete yerr KRIUKKK....KRIUKKKKK...KRIUKKK...haish..mmg aku benci..hahaha..bising..wiper kete rosak..naseb dia bole wipe lagi cermin tuh..huhuuh

Lepas jje dr tol RM 7.70 tuh..terus berdesup pie ke bulatan pahang then amik side kiri ke TS..huhuuh..best..jalan x jem lagi time tuh..smpai jje bandar..perghhh...JEM GILERRR...kat sini la nak menguji tahap kesabaran 


      macam nie la time sesak tuh..hazab weii..sumpah x dtg KL nek keto den..lalaala


pastu pie park kete dlm TS kt level KAMBING..serius..KAMBING...hahaha..sebab kt tiang level park kete tuh ada gambar kambing..senang nak ingat level mn..hahahha
then kiteorg meneruskn misi ke bowling,wyg,da macam2 lagie..huhuuh...padahal NON-ADOnyerr...huhuuh



 pening x kowg tgok floor cam nie..aku xtau florr mana nak g sebab byk kedai..huhuuh


then diorg nak melalak kt wangsa walk..ok aku on jje..sebab aku drive..penat la jd driver..xsuke aku..aku jje reti bawak kete aku..org lain aku rase x reti..sebab kete tuh aku da modified gear ngan clucth dia..huhuuh..so pasrah laa..haishhh...tobat raseyerr...

Sampai wangsa walk trus kiteorg amik no tuk tggu turn nak melalak..aku ingat kat bank2 ngan pejabat pos jje mcm tuh..sini pon sama..haishh...sejam lebeyh kot tggu last dapt la melalak sume...ad rakam...nnti aku masukkn video yerr eak...hahaha..masing2 meyumbangkn vokal yg tersendiri...smpai la abeh satu jam..hahaha

pastu kiteorg plan g KFC then makan2...last part BALIK..heaven time balik..tapi time tuh da kol 1 a.m da jalan sume da gelap..malam kannnn....aku dgn mata ngantuk yer drive kete tuh...ke kiri ke kanan kowg tau..huhuuh..mmg mencabar la drive mlm nie...si SAM ngan kak zura da tido..kerl jje la teman aku..naseb dia amik berat time bawak kete...mesti dia tyerr " KO OK X WAN....NGANTUK X??"..perghh dia mmg bole bawak long distance yerr org la..naseb ko ad kerol..thankz..seriusslyy mmg aku time tuh terkatup2 mata..kejap bukak kejap tutup..huhuhuu...
sampai umah dlm kol 2 a.m...aku antar zura balik tmn intan then aku antar sam ke kg sawah last aku balik..nak antar kerol smpai umah tapie dia kate x yah..so aku mmg nak ucap thankz kat dia are sebab teman aku sepanjang waktu balik tuh..huhuhuuh...

Papehal memamng enjoy time kat KL..aku sebenaryerr terkejut ngan budaya org KL..pakaian mmg aku takot nak tgok..dasat2 sume..better aku dok g semban jje la..aku mmg culture shock la..haishhhh...sian tgok mak pak diorg sume...penat besarkn anak tapie tu yg diorg nak jadi...cium molot tmpat awam..ap ko nak kate???...mmg akhir zaman la..NABI pon nangis tgok umat dia zaman sekarang an..wallahuallam...

             

0 Response to "Kami Ke Kuala Lumpur"