Keinginan Melebihi Kemahuan

Tuesday, June 08, 2010 7:55 AM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Lagi bape hari jje lagi aku nak abeh kan praktikal aku yg selama 6 bulan nie...tup tap tup tap sekejap jje da 6 bulan an..memang betul la ap org kate mase skunk mencemburui kite...ad jje an yg dengki ngan kite..xabeh2...hahahahaha

Dalam hati aku nie selalu berkate2.."Apa la yang diorang akan bagi aku time aku last day tu nanti kan"..." Ada ke , xthe kew"...
Aku macam la berharap sangat nak bende tu sume..hahahaha..bole?? gila tamak dan ngada2 an aku..ada aku kesah?? xthe an..so diam..lalalalala

 aku berharap yang diorg akan bagi aku bende-bende nie sume :


memang menjadi subjek kesukaan aku bende nie..hahah



Moto idaman aku sejak dulu lagi..hu3



last but not list is ma MACBETH blue&white...waaa pingin bgt dehh!


Amacam...besar x selera aku...hahahaa..gilar ah...ala kalo x dapat bende2 seperti yg dinyatakan , exsesori pon da cukup..huhuhuuh..nampak sadis an..tu lah aku..mimpi jje besar..padahaal habok pon tarak...

Ok lah..aku nak pie nyayi lagu APA KU KESAH la...ad aku kesah?? x an...so BLAH....hahahaha...

2 Response to "Keinginan Melebihi Kemahuan"

  1. Ermizi Muhamad Says:

    oit!! ~~ gedixnyaa ko. haha..

  2. Ridhwan Marcello Says:

    hahahha..biasa la..demand mo lebeyhh....kekekeke