Makan Kat ICEROOM!!!!!!

Wednesday, June 09, 2010 11:00 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Tadi kol 8.30 mlm aku gerak ke PD sebab kawan tempat aku praktikal ajak makan...nama tempat tu ICEROOM...

First aku dgr diorg nak belanje terus aku berdesup kate OK..hahahha..pantang do..pantang orang kate nak belanje..kekekke

Then aku pon sampai ICEROOM..tgok2 kawan aku da ad..just sekor umat lagi lom sampai tuk memenuhkan forum...

Jumpe la kak dianna..tapie aku da malu then aku xnk tgor dia sebab takot abg wadud marah kat aku lagi sebab kaco tunang dia..huhuuh..sedeyh lak tetiba..terpakse la aku buat2 cam xthe ape2..nak buat cam nerr..org kuat jelous..aku ngan dia cam kakak ngan adik jje kot..xthe mase aku nak felling2 nih..buang karan jje..haishhh..redho jje la wan..

then wari pon sampai...order makan,minum...pastu sampai la makananyerr bersertakn air...
first samapi ICECREAM...wahhh..cantik yer icecream dia..cam x nk mkn jje..huhuuh


sedap x..sedap x..???

pastu aku order lagi mee kari...sebab aku suke mee..hehehe...tup2 sampai mee kari cam nie..how??

nie ke nameyerr MEE KARI??? euwwww.....cam taik jje aku nengok...


pastu yg lain2 order la ap2 ntah..antarayerr...


cheese cake..errrrr SR lagi sedap kot..lalalalala


nie jje la aku dapat tunjuk gambar...da selera aku terbantu ngan mee tuh..huh!
sungguh aku x selera mkn..aku yg pelahap2 nie pon bole x abeh mkn mee tuh..kompom mee tuh da kene simpan sebulan an..huhuuhuhu


mamat nie la yang jelous ngan aku kaco tunang dia..hahahha...SAKSIKANLAH WAHAI DUNIA!!!!!!!!!

hahahaha...poyo x muke dia..lalalla..

Ok la..tu jje aku nak bgtau kt kowg ap jje aku malam tadi..kalo nak ikotkan mmg enjoy..but the food spoiled ma appatied..huh...its ok..no ma money...ma fwen money..thankz to damnnn...hahahahhha


1 Response to "Makan Kat ICEROOM!!!!!!"

  1. Ermizi Muhamad Says:

    sedapnya!!! lama dah nie tak makan aiskrim!