Pengkhianat dan Menyakitkan hati

Saturday, March 13, 2010 2:35 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
salam....

lama da x tlis ap2 dlm blog nie kan...sebab byk sgt masalah yg aku hadapi lately..
sampai skunk lom selesai...

Antara2 Masalah yg aku hadapi :

1) AMS MOTORSPORT x serahkn surat pelepasan aku kat POLITEKNIK PD..(tggu masa kene buang la gamakyer..persetankn)

2) DUIT DA POKAI sebab family aku rembat kad ATM aku..kerana...aku boros..(ello,duit tu aku cari sendiri ok..xkire la sama ada halal atau haram)

3) KAWAN TIKAM BELAKANG sebab nak pntingkan diri sendiri...kat bengkel aku da nmpak daaa..betol la manusia x the yg elok,baik,jujur dlm brkawan an..aku jje ye2 nk kawan ngan diorg..naper eak ak x nk ubah prgai mcm tuh miskipon diri sendiri da kene..

4) MERENDAH DIRI DAN XPERCAYA PADA DIRI SENDIRI kerana aku bodoh..dan aku nie xsuke pada diri sendiri,tubuh sendiri..ntah...mybe aku x suke badan yg aku miliki skunk kot..rase salah masuk badan laaa...

5) TERLALU PERCAYAKAN ORANG DAN X MGUKUR BAJU PADA DIRI SENDIRI...ye2 aku percayakan dia tuk brkawan baik ngan aku smpai aku pikir kalo pegi mana2 dia akan ajak..tapie HAMPEH..da tu x sedor yg diri tu x berduit tapi nak ikot org..bak kate pepatah BIAR PAPA ASAL BERGAYA..

dan aku mybe terhegeh2 nak kawan ngan org tu walaupon aku sedar dia permainkan aku..huhuhuhu..

BODOH KAN AKU..senang dipermainkan orang...


*sorry aku x hisap rokok kheii


Ak pon mmbahagiakan diri aku nie supaya org x nmpak kekecewaan aku pada diorg sume...

lgpon aku da jarang solat..ad tuh LANGSUNG X..huhuhuhu..munafik dan jahilliah sgt kan aku..mak pak aku puye la tunggang trbalik sebhyg..tapi aku x..mybe satu hari ALLAH akan bg ak petunjuk dan hidayah...Dan mgkin pasal tu jugaklah aku yer rezeki2 sepatutyer diatas tu dapat kat aku di sekat..dek kerana x ingatkn ALLAH ya rabbi...


*aku insaf atas dosa2 semalam ku


sungguh hina kan aku disisi ALLAH..tapi x pe..biar mase yg menentukan..biar aku berubah slow2..


*disini tempat sesuai tuk bertaubat

ad mase tu ak menagis tanpa airmata..perasaan tuh sgt2 myentuh jiwa..

*smpai keluar air mata darah sekalipon aku hina

harap2 ALLAH buka kan lah pintu hati nie supaya iman tuh tetap bercahaya dan segala kegelapan dpt diterngi...amin ya rabbal alamin...







0 Response to "Pengkhianat dan Menyakitkan hati"