Masalah Kian Menimpa

Saturday, March 20, 2010 1:46 AM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Aku kan x abeh2 an ngan masalah an..asl eak?? siyall ke badi?? mak aku cakap tu dugaan..Abg aku cakap sumpah bunia(*tetiba)..bapak aku kate "Ko yer PASAL LLAAA..."

Huh!! sadis kejap biler degar dari mulut2 lelaki yang cetek dan sempit otak2 mereka..ADA AKU KESAH??? DIORG X KESAH AKU PON...SO WHAT??...tetiba emo lak an..suke are..hehehe...
 


2 arie lepas time aku ke JB (ye aku ke jeeybee) bersamaan 17/03 atas urusan LAKHANATULLAH SI AMS MOTORSPORT TUH..fuhhhhhh!!! selesai bole..kekeke   *pika,pinjam ayat sat nohhhh..huhuhu

Ko nak tau bape aku berabih duit semata nak kan chop ngan sign makhluk tuh???

RM 150......!!!! bukan sikit..banyak...

RM 100 tok pegi balik.....RM 50 tol...


lom masuk mkn minum..mmg langsung aku x mkn...

bygkan aku tolak dr PD kol 4.30 pagi..dgn x mkn,minum lah sng citer...Sampai JB kol 7 lebey la sebab ngantuk..

Bengkel lkhanatullah tu lak kol 9.00 pagi baru bukak..okeyyy!! relakz jup ah...


Sharp kol 9.30 dia bukak..aku serang dia sambil mulut kumat kamit myumpah seranah bagai an..huhuh...


aku cakap direct terus kate nak cop ngan sain dia jje..

Then aku mintak surat dari dia mgatakan aku dilepaskn..dia kate "Ntah!! xtau kat mn letak??"

PUKIMAK ANJING SIAW LA LU MAT....tu yg ko kate da send2 berpoloh lagi...

naseb tergerak nak g JB hah..huhuh..
then jumpe bob,serah kunci,blahhhh...
lik PD terus..malas nak g mn2..
Sebab MOODY!!!
hhuh!! tu la org melayu..mn nak maju..kalo menipo jje keje dia..
pastu x ikhlas..siyal sgt..ad aku kesah!!hehehe

sampai PD kol 1..terus g makn kat the store level 2..ngan dak2 keje..kebetolan lak diorg ngah rehat situ..kekekek..


Masalah terbaru bile aku dpt berita dari wadut kate kete Exora oil sump creak..WTF?? WTH?? OHHHHHH!!!!! M G....

siang malam aku x ley tido pikir tuh sume..

mana la tau aku yang buat an...

Tup2 sok yer diorg bgtau dak training lagi sorg yg uat..

FUHHHHH!!!!! alhamdullilah la..bukan aku..

bincang puye bincang cam ner nak settle..

servey harge kate RM 1 K..mak aihh..mahal yooo??

Boss kate tolak gaji sume..termasuk dak TRAINING...

Ello...kami training..patotkah bertanggungjawab..

Bukan compeny kew yg patot yer tanggung..

Ohh!!! memang siyalll...

so sorang 2 rat la kuorkn...

Elaun aku bulan 4 kene tolak sebab bulan 3 aku nak byr utang org sbb pinjam..huhuhuh..

da la ngan duit x the...

ditolak lagi..hutang...urghhhh..mencabar...

redho jje la..ap nak buat....

da salah kite (i mean dia)kekekkeke

Awas...!!! ap2 kesalahan ditanggung oleh training...

Ad aku kesah??
hahahahhahah

0 Response to "Masalah Kian Menimpa"