Muke X Mesra Alam Langsong..

Saturday, February 20, 2010 4:16 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Hohohoho..Best setelah penat bekerja hari ini..Tadi kete memang bayak seyhhh..x menang tangan weii...Pas satu2 masuk..ingat da selesai,ghupeyer x..sampai la kol 1 still ad kete nak masok..Tapiee soweyy..terpaksa halau balik..hahah come back again...


Kes muke x mesra alam nie berlaku time kat JJ seremban 2..huhhu..Mcm biasa la kalo org x berduit cam aku nih g makan jje la kat food court bawah tuh..Walaopon aku nie berduit..hahahah..Pas pesan makanan2 tuh g la bayar kat cashier bawah tuh..


aku: bape??
cashier: RM 12.70...


aku bagi la duit not RM 10 sekeping ngan RM 1 tiga keping= RM 13.00 an..


cashier: x the duit kechik ke bang??
aku: (polakkk dah..duit kechik? hello..kan ke kecik tuh dik oiii)ad....jup..(sakit atie da nie sebab da bratur pjg)


aku hulur RM100 sekeping..letak atas tray merah JJ tuh..


cashier: bang..biar muke x hendsome tapi jgn bute nombor...(motif ko ckp ngan aku cam tu..,bohsia sgt kan)
aku: owh eak...urmmm...kak..biar muke tu penuh ngan tepong cap sauh tapi jgn bute kira2..kan tadi saye bagi RM 13 hinggit then akak mintak duit kechik..ok fine..saye bg la duit "kechik" saye tuh...pon sama gak..siap perli lagi hah..ape?? biar muke x hndsome tapie jgn bute no.??..agak2 skit beb..kangggggg..org mkan nasi pakai tangan,ko pakai straw..ad bran!!!(sambil senyum penoh tanda x ikhlas)...


cashier tu siap buat muke cam tayar kete da haus jje..da la gelap,pastuh muke x mesra alam..Yang best siap ad mimik2 muke bagai hai..NEK DARAH!!!!!...naseb aku nie romantis yerr org..hahahahah..kalo x , da kene ciuman mesra ngan aku tau x..bhahahaha


*kisah nie teryata berlaku di JJ seremban 2 pada 20/2 pkul 2 ptg..rase cam nak jumpe dia lagi laaa...opps...nightmare siyall..!


*cashier tuh pompuan ke laki ntah,sebab dada dia cam rate jje..kawan aku kate PENGKID..aku suke pengkid2 nih..bole uat calon isteri..

2 Response to "Muke X Mesra Alam Langsong.."

  1. jejaka anggun Says:

    hehehe. biar muke cam tepung cap sauh. klaka.

  2. Anonymous Says:

    naseb cap sauh..buat cap pork kan susah nak samak bagai..paper ah..