Eh!!! Gear Susah Nak Masuk Laaaa....

Saturday, February 27, 2010 3:38 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Pernah x korang jumpe manusia yang mcm beruk then pasan yang dia "cantik" (tapie dia mmg hendsome pon,tapie syg..PATAH)

Meh rapat2 aku nak citer pasal tajuk kat atas..hal ini berlaku sekitar jam 11.00 am d tempat praktikal aku...

Tengah aku sedap2 mengular buat report,ad satu mamat nie park kete kat dalam bengkel aku..its okey...

Aku pandang la saper orang tuh..i mean yg drive kete tu,girl or lelaki..owhhhh! lelaki....erm ok..(hampe hehehhe)

Dia kuor kete,erm muke hendsome sgt2,badan sedap2,rambut cam David Beckem pacak tgh...muke jambu woo...

Dia jalan masuk ke kaunter tmpat aku lepak uat report..mase dia jalan..erm ok..jalan mcm org lain tapie ad lak bumping..i mean yang naik turun,naik turun tuhhh...hahah..aku spot vontot dia sebab dia kebelakang kete dulu tuk amik buku servis kot x silap time tuh...(jaat kan aku,suke ati la..ko pesal!!)...

Owh..macho la kunun..then time dia setart jje cakap..AKU NAK TERGELAK BAHAK BABENG TIME TUH....why??? aiyoooo...sore yer sooooo soft spoken then uat aku cair dgr..giler an aku..ad aku kesah..hahah..

bile aku tgok gerak tgan dia..alamakkkkk...PATAH....i mean pondan kot tapie x kot..you know what i mean...kan2...

Layan puyer layan..dia nampak wadut,budak foreman tmpat aku praktikal tuh....perghh..trus toleh pastu nak ajak sembang..sesuatu sgt weiii aku nampak..hahahha..naseb aku lepas...

Wadut nie muke mmg la bole kate hendsome,badan body builder tapie dalam peringkat nak bina la tuh,semart...Mybe mamat tu peramah sgt,wadut pon layan je la kan...

yang best part,mule2 sembang2..pastu usik2..THEN!!!! men raba2 dada si Wadut..hahaha..da syak yg mamat tuh ad hati kat dia...Pas aku servis kete mamat tuh..aku g jumpe wadut and says "waa..barang bek puye,layan jje la boy tuh"..wadut cakap "Otakk ko..geli aku..."..gelak besar aku ngan dia..mamat tuh perasan yg kiteorg gelak..TERASA KOT!!!!

Pas abeh jje layan mamat tu oleh aku,wadut ngan wari (yang lagi sorg dak praktikal sama ngan aku tuh,mamat tu x layan..mybe muke dia "GANAS" sgt) kami pon salam2 lah nan dia..muke seyum memanjang..aku?? toksah cakap..pandang dia pon x..hahha..keji an aku..tol laa...dia cakap ngan aku,aku elak2,muke time cakap aku x pandang sgt pon..keji aku an..hehehehe...

Elok jje mamat tuh kuar pintu besar,kiteorg pandang sesama sendiri..WHY??..hahaha...pasal mamat tu lah..mule la kiteorg bergosip2..hahaha..

Wari : "wan,dia tadi dok asik pandang ko jje time ko servis kete dia...atas bawah..atas bawah...

Zul (praktikal) : "hah ah..pas dia pandang ko,dia usik wadut plak (yang time raba dada tue lah) pas wadut x layan,dia pandang ko balik cam tadi"

Wadut : "hah ah wan..dia dok pandang ko..dia syok tu ngan ko"

Aku : "Hah..ye kew..korang biar betol..gile ke ap dia tuh pandang org..nak cakap jje la..aku bagi free jje..tgok dia sanggup ke x jje..hahahha"

semua gelak..mcm siyalll...

Then Wadut dpt msj yang mamat tadi bagi tau yang dia nak masuk gear susah..hallamak..menglabah tol mamat tuh...wadut call dia cakap2 ap ntah,then pas kat aku..aku pon jawab la sebab aku yang servis gear dia..

Aku : "hah..ngape??"

Mamat : "bro..gear susah nak masuk la..."

Aku : "mase bile lak aku nie bro ang...haish..gear tu baru servis,mmg la mule2 susah nak masuk..then latter ok la tuh..jgn gopoh2..kang cepat kuar.."

Mamat : "wah..ayaat..macm nak jje"

Aku : "nak ap??"

Mamat : "yang cepat2 kuor tuh..i bole ngan u"

(polakkkkk daaaaaahhhhh)

Aku : "eh2!!..citu pulak daaa...maksud i,yang kuar tuh minyak gear box..bukan kuar "air" u..


(da start da I,U,I,U)

Mamat : "ye la..x sudi kan ngan i..i nie saper laaa...K aah..ap2 hal i kontek ngan u la..u ada nombor??"

(sedarrrrr ponnnnn kooooo mattttt)

Aku : "xpe2..u bole call opiss jje..i ad kat cini jje..x g mn2.."

Mamat : "laaa..ye ke..xnak kasi ke..ok la...babaiii.."

Aku : "bye"

sumpah aku geli sgt2..ad ke nak ngan aku..weiii..ko ad mate ke x..hahahah..ke mata ko juling kejap2..hahaha
 
aku ngan wadut gelak besar puye kat dalam opis...geli geleman yer pasal..sebab ak pasang loudspeker...
kekekekekekkee..sume dgr..except bos..

kalo bagi free pon aku x nak ngan mamat tuh..hahaha..layan pompuan lagi best...BESTTTTTTT!!!!!!

hhehehehehe...sampai skunk aku ingat lagi..huh! nightmare siyalll....

1 Response to "Eh!!! Gear Susah Nak Masuk Laaaa...."

  1. apple hijau Says:

    hahahha
    kate jericho
    msti la ade org nak kan