BerukBand Baru..

Tuesday, February 09, 2010 7:27 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Haaa.a..aa..a.a.a.a.aaaaaaaaaahahahahahhahaa...da lama x berblogging an..mesti ramai yang menunggu aku update*ad kew??....
First aku nak bgtau yang aku da bli berukband baru sebab line lama da kene block sebab x bayor..hahaha..malas la nak byr2..mengkayakan org ompotih uat ape..kan2..Tapie demi nak support gak ekonomi negara,aku dah beli yang baru dimana harga yg baru aku amik..darie RM68 hinggit sebulan ke RM 98..hahahaha..kenapa?? Suke atie la nak bli lg mahal..aku nak donload cepat..xnak la terhegeh2 cam sipot..tol x..xbetol gak..suke ati aku la..pesal!!!!..kekekekekek

And nak bgtau gak yang duit KPT da masyukk...hahahaha...pakcik kayo..Jutawan Fakir ok..kejap jje kaya then aku jd fakir balik..kan2..tol x..duit x kemana2 pon..abeh kt duniawi gak..huhuhu..SAdis..setakat nie aku da bli PSP,Baju,Seluar,betolkan motor&kete,bli barang laki skit dan yg last belom terhasrat kuar g makan2 ngan saper2..huhuhu..boring are single nie..x the sape nak amik berat selain family..mybe aku kurg kasih syg dr diorg..tu yang aku cari org utk meyayangi aku..hahah..mcm sial x ayat aku..apa aku peduli..g mam la ngan korg..aku ye pasal la nak ayat cam nie..huhuhuh...

Kadang2 aku ad gak rase jelous tgok kapel dok makan berdua2,pastu belai membelai..aduhh,rase cam nak tarik sorg jje rapat ngan aku time kt pantai tuh..lonely is my destiny..mybe sesuai kot..aku nie sape la nak disayangi kecuali keluarga WALAOPON.....hu2..bukan x bersyukur just ermmm...manusia mana pernah puas kt muka bumi nie..tol x?? bagi la berjuta2 sekalipon..memang x puas..mcm tu la aku..aku ekonomi tarak hal,just nak kan kasih syg jje..ngan adik beradik aku pon aku x dapat...tu yang aku cari kat luor..cth yer: abang angkat..kakak angkat..seyes aku mengaku yang aku ad tue semua..tapie tolong jgn fikir bukan2..aku bukan la lelaki yg maruah yer terlalu murah..ingat perempuan jje ke ad maruah..laki pon ad la..come on dude...aku ibratkn diorg cam kakak ngan abang aku sendiri..suke ngan diorg..baik hati,suke bawak jalan2..ramah org yer..banyak tunjuk ajar..kan2..kan bagos kalo semua org cam tuh..hurm..

Aku ad ajak sorg kawan aku tuk g kuor jalan2,hangout..tapi dia cam was2 kot ngan aku..yer aku tau yang aku nie baru kawan ngan dia xsmpai sebulan lebih or more..tapieeeeee......mcm mn eak..mybe dia xsuke or x biasa ngan aku..xpon aku nie terhegeh2 nak kawan ngan dia sebab diaaaaa...entah...hard tu explain over here..mybe la kau terlalu mndesak then gatal kot..hahaha..ADA AKU KESAH??? aku just nak kawan jje..

nak cter kat tmpat aku praktikal lak..hahahaha...selama aku start praktikal tempat baru nie memang best..Abang2 ngan akak kerani tempat aku nie best..suke are ngan diorg...da mcm adik beradik...MACAM jje...hahahah..lebey2 lagi SHAM aka WA'ADUT,ERY,KAK ANUM..fuhhh..layan beb..meskipon kami hobi@minat manyak berbeza tapi dok satu meja time sembang walaopon aku x minat..x sume aku x minat..ad gak aku minat..hahahahha...paham2 suda..abang2 tempat aku sporting gler..nasib la diorg bukan family aku ataupon adik beradik aku..kalo x..entah..hahahhaa..tetttttttttttttttttttttttttttttttt.....mau satu kepala bole..kekeekkeke..jgn pikir kotor eak..sepak laju2 nak..aku str8..x bengkok2..just otak aku jje bengkok sebab..AKU PUYE SUKE LAAA....kekekeke..

K ah..aku just nak luahkan tue jje..tulah yang ad dalam hati aku,aku luahkan..aku curahkan dalam diary moden aku nie..kat saper lagi kalo kat KO,DIORG,MEREKA...kan2..huhuhu

CHOW and ADIOSSSSaaaaaa...

0 Response to "BerukBand Baru.."