Wednesday, February 10, 2010 10:39 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Malas lak nak letak tajuk kat atas..rase x pe kot..biar ah..aku yer suke are nak letak ke x..ko kenapa!!..hahahaha..


Mcm biasa la pagi2 lagi aku da bangun sebab nak siap2 g keje..huhuh..aku bangun awal weii..kol 6 am..kenapa?? sembhyg subuh la..x mcm korg..sesetengah..hehehe..terasa x..riak kejap..kekekeke...memandangkn family aku x the sejak semalam ptg dek kerana diorg balik kg di Pulau Indah..so aku sorg2 jje la kt umah..nak kate happy x jugak sebabyerrrrrr LAPOR..hahaha..xthe makanan..nak masak malas lak..xmasak lapor lak perut..huhuhuh..lantok lerr..ada aku kesah..tunggu je la diorg balik khamis nanti..ade la makanan family aku bawak balik..dalam kol 7 camtuh aku da start kemas2 umah sebab bersepah ngan stoking aku,seluar,baju,tutttttt,pinggan mangkuk,mcm2 lagi laaa..sebab aku da penat time balik keje...so aku men campak2 je la..kalo mak aku ad x the yer nak campak sana sini..mo kene tibai kang..hahahah..pas abeh semua tugasan megemas umah tuh aku pon mandi la then siap2 g keje...


Memang betul la malang tu kite x ley nak hidu..MOTOR UAT HAL LAK....ARGHHHHH.....KIMAKZZZZZZ...huhuhu..mo nagis suda..mcm mn nak g keje nie..kete x the,moto bapak aku lak kunci dia bawak..LC lak dalam kedai..huhuuh..MALANG WEIIIYHHH...dalam atie aku dok sumpah seranah jje..kucing yg lalu depan umah pon kene maki ngan aku..nak betolkn moto lak amik masa..memang time tuh x ley uat ape la an..aku pon tebalkn muke g pinjam moto jiran depan umah aku tuh...naseb la makcik tuh baik ngan mak aku..kalo x menggagau aku nak crie cara tuk g keje..syukur sgt dapat jiran cam tuh..ingat nak ajak diorg g disneyland la sebab tolong aku..memandangkn diorg da oldskull..terkubur jje la kot..hahahah..keji x aku..nampak sgt x ikhlas an..hahaha..ADA AKU KESAH..blahhh...hahahahah


MALANG LAGI.... time aku bawak moto tuh baru aku sedar yg brek kaki ngan tgn dia KOSONG...time kat simpang nak kuar g ke roundabout tuh aku nak brek baru sedar yg brek tuh da smpai ke jalan..tue yg kaki..tangan lak da sampai ke dasar trottle..naseb aku bawak slow..kalo laju mo aku aku pagi2 da sodok jamban kete ke moto..huhuhu..x rela weiii...


mcm2 la dugaan pagi tuh..tuhan jje la tau...mybe aku nie terlalu happy kot..xpon aku byk buat dosa..mana tau kannn...huhuhuh..sadis sgt..apa2 pon semua tue ley la di jadikan ikhtibar supaya mendewasakan kite..warghh ayat nak market jje..suke ati la..hahahah


Apa2 pon mase keje td kete x banyak dtg kedai..mybe rabu kot,diorg nak g mesyuarat or something..tue yg x the sgt keje..hhahaha..dok lepak jje laku dlm oppice sambil men counter strike ngan on9 sajokk...kalo arie2 mcm nie kan best..x kotor tgn aku arie2..kan2..

0 Response to " "