Kenapa Aku Selalu DiSindir???

Thursday, January 28, 2010 9:08 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Hurmmm..Aku pening la dan tension kalo ad org suke sindir meyindir nih..Lebey2 lagi kalo org perli ak nie terlalu "LEMBUT" oleh kengkawan..weyy..open la sikit bro kalo otak tuh da sempit sangat cam lobang straw..ko pikir ko bagus sgt kew hah..please lah..korg tu semua HIPOKRIT dow..lebey2 lagi kalo mamat tuh nmpak perfect dr luar aka macho kunun..bolayanlah bai..aku tau kalo blakang2 ko pon tale buntut makyah gak an..ala mcm la aku x tau manusia cam ko..sekurang2 yer aku x men ngan bapok ngan makyah la mat..lu jje yg nak tutup lobang kasi org tak nmpak...

Al-kisah yer mcm nie..seyes memang aku nie kalo cakap superb lembut..nak tau kenapa?? Sebab aku x suke cakap kuat2 mcm org pekak then bajet are kunun dia gengster...hahaha..tu bukan aku..aku memang kalo cakap ngan org aku la paling sopan santun sebabyer aku x suke cakap kasar..SEEEE..aku da ulang bape kali dalam ayat td sama ngan perenggan..haha..tulah hakikat..

Eh...kalo cakap lembut ngan perwatakan tue kire bapok ke??PONDAN??
tolonglah org macam ko nie...
SEMPIT..*adnan sempit....

Okeyhh..aku citer nie sebab tadi mase aku kat tempat praktikal..mase tuh ngah lepak2 sebab kete x the nak buat kan..so kami hang out la kat kaunter depan tuh sambil2 tgok citer step up 2..best weii..hahahah
then pas abeh jje citer tuh bole lak ad sorg customer tuh ala2 sotong kurita dok lentuk sana sini kate kete ad prob..so aku pon gie la layan dia..Alih2 aku ad dgr org sound kate "HAH! SESUAI SANGAT LA SOTONG NGAN SOTONG DA JUMPE,SO BOLE LA DIA JADI LESBO"....kimak x wei diorg buat camtuh..aku sedar yg aku nie perwatakan lembut,tapie aku rase x pon..kenapa diorg cam tuh eak..pelik lah..

Macam mana eak aku nie..Adakah Aku betol2 cam bapok?? makyah?? please lah weii..nanti NABI X MENGAKU UMAT...sedey are diorg buat aku cam nie..memang la korg akan kate "Buat bodo jje"..tapie korang kalo ad kat tempat aku baru la korg rase..huhuhu..sedey bangat deyhhh...

Aku hanya dapat berdoa yang org dok perli aku tuh gie la uat pahala secepat mungkin..kalo x nanti takot x sempat nak bau syurga eak..

Kalo dia bace blog aku harap2 dia sedarlah eak....SEKIAN...

0 Response to "Kenapa Aku Selalu DiSindir???"