Wah2..Ko men babi kan ngan aku..

Tuesday, January 26, 2010 1:43 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Alkisah yer ad sorg budak praktikal aka TANGAN EMAS kt tmpat ak nie..lagak dia da la cam org tua,pastu muke cam pengaut sampah,rangka muke cam mangkuk tandas R&R..tpie mula2 kenal hati budi dia memang cun melecun..sopan santun,soft spoken..TAPIEEEEE tu semua DRAMA...Mati2 ak percaya kata dia yg konon yer best dpt kawan ngan aku..Chettttt..podah la macha..lu ngan kelly eng bole jadi menantu laaa...


Mula-mula tu memang la aku ngan dia jje kawan first time praktikal..makan minum ak ngan dak nie je la..tapie bile start dia kawan ngan foreman aka mekanik kt sini,dah kuor da segala taring2 dia yg tumpul tue..mule2 dak2 mekanik tempat aku nie macam biasa dok perli2 aku,ak ingat dpat la backup drie mamat sama praktikal ngan ak..tapie nan-ADO..warghhhh...dia ley lak backup mekanik kt situ konon nak jaga atie diorg la supaya suatu hari nanti mekanik tue bagi ko special intro la eak..WEiii..tu sume da lapok la bg aku...ko becking diorg bukan dapat apa2..dapat TAIK ad laaaa..HADOIIIII..


Aku kat sini bukan jelous mahupon "merendah diri"...tapie meluat tgok manusia cam dia tuh..HIPOKRIT la..kalo la dia bukan anak org..da lama aku KENTUT KAT DALAM MULUT DIA sebab sesuai sgt ngan mulut dia yg cam jamban tuh..BUSUK..


PAstu an..pas abeh sesi kutuk mgutuk sesama diorg agains aku yg fight sensorg nih..dia dtg dekat kt aku sebab konon nak MESRA ALAM la kunun ngan aku..PIE MAMPOS LA KO kate aku dalam atie..ko da kencing aku sampai brtimba2 pastu ko nak sedut balik pakai straw ko eak mcm minum teh ais..SORRY..sampai bile2 pon aku x anggap ko mcm kawan aku yg ak cari2 selama nih..ko tue ibarat langau yang sebuk mencari taik tuk makan..kannnn...sesuai weii..hahahah


Tapie memandangkan aku nie dari keluarga yg diajar supaya jgan memilih kawan,jgan ikot perangai kawan yg x elok..Aku kawan je la dia cam biasa,tapie x mcm RAKAN..SO ak just drama king jje la ngan dia whole sesi praktikal..mana mungkin dia akan berubah kalo dia rase da g CERMIN kan diri dia kat MASJID KRISTAL tuh ley uat dia insaf sampai sujud syukur bagai kan...


ok lah..aku pon x the bende nak bual kan just aku nak luahkn yang ak nie da kene PANGGILAN HAGIT si malaun tuh..

0 Response to "Wah2..Ko men babi kan ngan aku.."