Along..Naper ko Berenti..???

Thursday, January 21, 2010 1:45 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Asal eak dia berenti..?? ad Masalah ngan ak kew? ke aku yg ad uat dia salah sampai kene berenti????


Along nie sebenaryer mekanik kt tempat aku praktikal skunk...dia antara de best foremen antara 3 yg ad..so ad lg 2 org selain dia la kannnnn....Erm..tpie ak lebey rapat ngan along berbanding waduk ngan wari la...yg lagi 2 org tuh kedeng ilmu(mybe uat mase skunk la an)..Ak ad la tyer yg 2 org tue,wari ngan waduk pasal kete..camner nak overhoul enjin nie..ad ke dia sound,"KAT POLI X AJAR KEW"..."MEMANG LA X AJAR,TUE YANG SAYE TYER" jawab dlm atie jje..giler ko aku jawab ngan senior..mo ak kene tangan ngan dia the kene buang drie praktikal kt situ...nayer beb...hahahha


Yang si ALONG lak dia ok beb..aku tyer satu bende jje dia jawab A-Z...hu3..best2..secara detail lg beb..x mcm 2 makhluk x sempurna tuh..POYO BEB!!!...


Ermmm...semalam ngan arie nie sama jje x byak kete..just uat sambong keje semalam jje la..overhoul perdana..pergh..giler weii ak nak uat..takot x kene jje an..bukan apew..kite bukan TANGAN EMAS pon an nak uat tue semua..


Tadi ad customer dtg nak uat major servis TAPIEEEEE nak cepat sebab nak keja mase g subang..HELLOOOOO..aku bukan robort ok ley uatlaju giler bafak okeyhhh....Dia nak siap dalam setengah jam..gler apew?? da la nk tukar minyak enjin ngan oil filter amik mase skit,timing belt nak tukar,oil gearbox lagi,coolant aircond ngan enjin lagi nak uat..arghhh..tension..Tapie aku go through jje la..tpie aku amik mase 40 minit..huhu..PADAN MUKE....


da are..xmo merepek apew2 lg..CHOW...semekum...

0 Response to "Along..Naper ko Berenti..???"