1 tahun

Saturday, September 08, 2012 2:00 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Assalammualaikum..

hamboiiii..tu dia setahun kau x update blog..bersawang2 sana sini.. last update bulan 6 tahun lepas.. rajin kan aku..wakkaka

sekarang aku rasa aku nak aktif balik blog sebab aku rasa aku ada banyak benda nak berkongsi ngan korang pasal life aku samada baik mahupun jahat..seriusslly aku tak mahu dicop HIPOKRIT oleh orang lain..

so sebagai starting permulaan pada Tahun 2012 ni aku nak bg bio aku dulu semoga orang lain tahu identiti pemilik blog ini..*chewah

nama saya M.Ridhwan Madzlan yang berusia 22 tahun dan menetap di Port DIckson yg dimana ia merupakan sebuah daerah yang sangat la indah permandangan samada dr segi pelancongan mahupun hiburan.

saya da menetap disini selama 7 tahun..sebab apa 7 tahun?? sebab sebelom2 ni  aku adlah anak askar yg mana wajib ikut bapak pegi mana2 jika kene posting.. semua negeri aku da merasa kecuali terengganu,kelantan,sabah dan serawak.. kalau ada kesempatan aku nak pergi sana.. 

cerita pasal adik beradik pulak, aku adalah anak ke 3 dr 3 adik beradik.. so kira bongsu la..xmanja mana pon tapi sokeyh2 lah..hahaha..

seriuslly aku memang tak banyak kawan sebab aku susah nak berkawan.. maksud susah tu susah nak carik kawan yang sama sekepala.. kebanyakkan yang aku kenal semuanyer otak kunun matang dan macho..puihhhhh..aku rasa aku nak tempek je kad kt kepala ko tertulis "SAYA HIPOKRIT"..

kenapa? sebab banyak kawan yang terlalu hipokrit..kau orang tahu aku sangat benci manusia jenis macam itu! 

kalau ak nak bercerita pasal tu sampai kesuda xabeh..nanti aku cerita lagi..buat masa nie aku akan cerita ini sahaja.. sampai ketemu lagi..

aku janji aku akan carik cerita utk kongsi sama korang semua..ok! bye..

0 Response to "1 tahun "