Selamat Hari Jadi

Monday, January 17, 2011 12:32 AM dikarang oleh Ridhwan Marcello


Selamat hari jadi...
selamat hari jadi...
selamat hari jadi Ridhwan...
selamat hari jadiiiiiiii....

teringin sangat aku nak tiup lilin kan..tpie apakan daya,sume tu hanya angan2 melainkan ada org yg buatkn tuk aku...huhuhuuhh..
xpernah seumur hidop aku sambut hari jadi, tpie lately nie aku macam teringin je..
aku ada ckp kt mak aku,tpiieee...hurmmm mak aku kate 
"ko kenapa?da buang tebiat??"
xper la mak,aslkan mak da selamat lahirkan wan da cukup..walopon wan x pernah bahagiakan mak lagi..sob2 (terus nagis)..

as in previous..i got no present as usuall..hahaha...please says " POOR HIM"..hahaha
what a shame on u..right! DO I CARE hah!
(padahal dlm hati menangis..tisu sgt kan)
ok..aku x mengharapkan sangat korang sume wish aku,mahupun hadiah..just doakan aku diberi kebahagiaan dunia akhirat dan dimurahkan rezeki da cukup..hah,xlupakan jugak semoga aku sehat di samping keluarga..aminnn...xsusahkan..hikhikhik..



jup2..korg nak tau ke aku sambut hari jadi ke berapa hari nie..hahahhaa..now i 21 years old..wakakakak..cepatnyer tuaaaa....xmoooo...

1 Response to "Selamat Hari Jadi"

  1. yana@nana Says:

    huhuhuhu... hepy belated bufday.... =p