No more Facebook for NOW!

Monday, November 01, 2010 1:11 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Perghhhh...rase lame giler da x berblog an..mmg da bersawang giler2...sian follower2 aku kalo dia bukak blog nie (ada kew?) tgok entry yg dulu2 lagik..wakakakka..ada aku kesah ke nyah!!! lalalallaal...*oppsss i bukan fondan

Hurm...rase da bertahun2 lamenyer aku berkecimpung dlm hidup nie berbanding org2 lain (wah ko mcm da lame idop lak an)..Eh! apa aku merepek nie dol..wa pon x tau la beb..wakakak..abeh la split personaliti da amiek alih...kekekekkee..ok stop merepek...no point kan..

Akhir2 nie aku banyak masalah ngan kawan2 aku...tak tau mana silap dan salah aku kat mata diorg..ke aku yg missunderstanding?? OHHH TIDAKK!!! no..no..no... aku xthe apa yg salah ngan mereka..ok..mybe mereka terlalu bagus tuk aku...xtau la..

HAl ini terjadi disebabkan oleh FACEBOOK....why?? diorg menyampah dgn apa yg aku post2 sume kt wall aku mahupon diorg?? HELLO!!! open mind....korg stil idop dlm zaman tentera bergajah ke...move forward dude...

Ada tuh siap post kat aku kate "KO LAGI!"..what mean ko lagi?? aku pon mcm hah? hah? ha? hah? la kan...
So aku pon tyer la..."ada masalah ke?? any problem with me??" so dia pon (dak laki2 yg bajet ensem dan kaye) kate " X abeh2 post ko penuh kat wall aku...asik2 ko..lagi2 ko..komen ko pon aku meluat" lepas aku bace komen uh kat wall FB aku..aku just let it..biar dia bangge dgn hasil penulisan dia..so what he hope on me?? DELETE?? SPAM? hahahhaa...are u kidding? dia tuh kwan aku satu poli ok...xtau la mana silap aku kt mata diorg bole lak dia nak ckp mcm tuh....huhuhuhuh...waaaaaaa....nak nangis bole...huhuhu

huhuhuh..makkkkk..nak nenennnnnnn!!
 ok bende nie x stop kat sini je...bende nie berlarut smpai kat kawan2 aku yg satu kos automotive ngan aku..so aku tyer la soklan mcm uh kt diorg..and feedback what i get is..THE SAME ANSWER?? oh my...oh my...the barah is bersepah2..wakakakka..hurmmm..dlm atie nie tuhan je la tau..

eh jahhh!! ko nak tau si polan bin si polah uh an...pot..pet..pot..pet...(hah ko,kalah pompuan
 Time kat poli lagi la...perghhhh....sedih gilerr...aku da xthe kawan...diorg sume nak pulau kan aku...WHATS???? selalu nyer bile jumpe kat poli ada gak la bertepuk bertampar ..nie x..bertengtang mata pon xthe..huhuhuh...apatah lagi selisih bahu...hahahha...korg agak2 la kenapa diorg buat cam tuh...

so aku pon masuk la library time ada gap between my schedule an..so aku lepak2 sambil cari apa salah aku kat diorg...huhuhuuh....aku on lappy kat library and mcm biase aku log in kt FB...so mcm biase aku pon chat2...tibe2 satu msj masuk inbox...dia tulis " JANGAN GEDIK BOLE ARK...PONDAN!!!" perghhhh..meruntun jiwa aku..aku nak balas tapie aku xmau sebab aku bukan kaki maki mahupon kaki gaduh...so aku biar kan aje..
ko kate aku pondan? hamikk nie sepakkan serong buah pinggang...WACHAAAA!!
 Lama gak la aku pikir2 PERLU KE AKU DELETE AKAUN FB nie..aku ada gak la cter2 kat mak..mak sebut satu ayat je " FACEBOOK TU KAN YAHUDI PUNYER"..sentap bile dgr...mmg betol kan..yahudi yg buat..tapie betol gak org yg jenis mcm aku nie da terlalu addict kt FB...smpai balik kuliah pon still open FB bukan buku2 utk study...so aku amik keputusan tuk aku delete akaun BUAT SEMENTARA..aku nak redakan dulu hati aku..aku xmo hati aku dicemari ngan niat2 jahat...mahupon maki2an..hahaha..aku kan budak baik..lalalallalala...
say no..say yes...say no or yes?? huhuhuhu...waaaaaaa!! penangan yahudi..

So aku akan menghadapi final exam pada 4/11 nie sampai la 12/11 nie..no gap,but exam berterusan..aku amik 6 paper this sem...4 subjek killer and the other was extra ordinary paper..huhuhuhuh...moga2 aku dipermudahkan untuk menjawab soklan2 tuh sume..huhuhuhuh...aminnnnnnn!
wahahaha..ingat nak tambah cermin pndang belakang tapi xbole..langgar peraturan..lalalla



“Cukuplah Allah bagiku. Tidak ada Tuhan selain dari-Nya. Hanya kepada-Nya aku bertawakal.
Dan aku meminta kepada Allah dengan jalan yang sabar."

AKU BOLEH MAAFKAN KAU...TAPIE AKU TAK BOLEH LUPAKAN APA YANG KAU DAH BUAT KAT AKU..SAHABAT.


0 Response to "No more Facebook for NOW!"