Malam menebeng di pantai kotor...huh! dan 18 SX

Tuesday, July 13, 2010 12:35 AM dikarang oleh Ridhwan Marcello
aku baru jje balik dari dok nebeng kat pantai tuh hah...bukan ap..aku bohsan giler babi....
dok umah pon bukan ad saper..ajak mak kuar dia x nak....kate yerr buang tebiat..adoiii mak ku...x sporting la...hhahahahaa....
then aku lepak la kt pantai bt4 td...sensorg pon jadi la...ajak ramai2 buat ap..semak kepala jje...kalo peragai haruk xpew..nie just pegi , asik dgr bunyik cengkerik....senyap sepie...x enjoy lansung...

 dat's what i talking...i need fwen like this..hahahha

da lama aku dok jadi pelacur kt pantai tuh felling2 ala2 mat salleh x jadi..aku pon buang tebiat la g mandi...SEJUKZ bole??? burrrrrrrrrr....burrrrr......mengigilll...hhahahhaa....da la nak balik nanti naik moto..alamakk...carie pasal la aku nie..huhuhuuhuh

abaikn pompuan yg pakai spenda bunga2 tuh..dia mencacatkn gmbar


Dengan berbekalkn hanya boxer hitam aku dengan tshirt inner dlm hitam..aku pon terjun penuh bergaya ala2 Daniel Bego kt pantai bt4 yg kotor tuh..yuckkk....geli do..huhuuh..xpew nekad mlm tuh nak pecah rekod aku org yg pertama mandi laut pada waktu malam..hahahah

yang lawak yerr...hendset cokia+dompet flip+kunci moto aku g tanam dlm pasir..bole??? hahahha...aku balut plastik,then aku korek pasir dlm2 pastu letak brg2 tuh dlm lobang and timbuss....hahahahhaha...aku da xtau nak letak mn bende2 tuh...sebelom tuh aku da ushar2 kiri kanan aku..kot2 ad org dok ngintai aku buat lobang taik...hehehehhe...dan naseb myebelahi aku..no one can see me coz i'm in black..yebbbbbaaaaaa....hahahha...

dengan penuh yakin aku menyelam sedlm yg bole..tapie hasil yerrr ad la paras lutut kaki...air surut..huhuuhuh...penat aku kayuh2 kakitangan aku nie..last2 cetek..hampehhh betollllll......huhuhuuh


mase mandi tu polak...ak ad nampak binatang dlm air..aku perhatikan...dia pon dok perhatikan aku..ishhhh..aku kate " dia nak men mata ngan aku kew??"....aku pon cuba la dekatkn diri nak tgok pe bende dia tuh..nak tau ap bende tuh??? OBOR-OBOR......mak aihhhhh...larikkkkkkkk...aku xmo kene sengat lagi ngan obor2....tobat nasuha aku weiii...xmo masuk sepital laie....kekekekeke..tobat2...

terus mood nak bersiram malam tuh bertukar tragedi lak an..haishhhhh...alamat suoh aku balik lah tu...so balik la...

JUPPPP!!!!! baju??? seluar?? suar kecik???selipar??? brg2 harta korun aku??? mana eak???

aku turun mandi area mana..aku nek mandi lak area mana...hadoiiiii....alzaimer suda polak time tuh..nie gara2 obor-obor la tuh..huhuuhuh..terus short memorie....

mana dia..mana dia...kahu na piyar heyyyy???? *tetiba

puas la aku nak ingat mana aku letak barang2 tuh...ghuper2 yer kene selindung ngan ad couple nie ngah comolot....asam boii betoll...terus aku buat muke ketat kate "tepi sikit bole x??? my property is under u ass..move it"..hahahh..serius aku ckp mcm tu..bole la aku felling2 mat salleh kejap WALOPON muke hazab...hahahahha...

then aku nak salin baju polak satu hal...xthe tempat aku nak kover tukar baju...haishhh...susah la kalo anak dara nie kan....nak tempat2 salin lak...hehehehhe
aku pon amik inisiatif dengan menggunakan batang pokok kelapa sebagai my undercover..hahahah...lantok la saper yg bertuah nmpak "adik" aku tuh...mesti mimpi ngeri lepas tgok..miahahahahha....

 eh...eh...jgn la tgok i..malu taw..auwwwwww..!!

dda siap2 aku pon g la kat motor...start enjin terus belah...ngan kesejukan+melekit+berpasir ak redah jugak la...sebelom tuh singgah shell isi minyak...org tgok aku semacam jje..pesal lak an...ayu sgt ke aku mlm tuh...aku tgok ok jje...

pas bayar duit minyak..aku pon g la isi..ngah sedap2 isi aku terpandang butang seluar jeans aku...x kancing...ALAMAKKKKK...maluyerrr.....yg kt pinggang tuh kancing..tang butang yg ganti zip tu polak x kancing..SEMUA PULAK TUH...patot la sejuk...

 gila2 malu siot.....nie polak asl kowg secara berjemaah lak x zip?? tau la baka baik..hhahhaha


malu giler babi lah malam tuh..."adik" aku ad org nmpak ke x an...sebab kalo pandang dr sisi aku mmg nmpak "adik" tuh...mintak2 la xthe saper nmpak..

malu 5 minit tadi..setart moto terus belahh....berdesupppp.........

dlm otak mcm2 pikir...smpai skunk..hhuhuhuhu...

amaran..jangan gelojoh...ketika memakai seluar..hahahh..lebeyh2 lelaki...

2 Response to "Malam menebeng di pantai kotor...huh! dan 18 SX"

  1. shigellazoster Says:

    wa.. sonok nye.. kalu saye ikut kan best... suke wat dok tepi pantai malam2.... sangat tenang... urm nasihat sikit ni... lebih berhati2 ye.. bahaya nasib malam... hahha

  2. Budak PD Says:

    hahaha..ok..saye akan berhati awak..salam kenal shigellazoster..