Hari Paling Bertuah Yang Ku Rasa....

Sunday, February 14, 2010 3:10 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Kalo nak tau..aku baru jje balik dari hangout ngan member aku kat Sepang...Tengok diorg open race..Syok woo...berdesup2 diorg yer moto..mengalahkn moto aku la...huhuhu..sadis kot aku..kekekeke..sharp kol 8.30 da gerak..memang janji melayu la..kate jje kol 8 kunun..yoyo la aku keluar umah 7.30..siyall yer jantan..alih2 dia pon x siap ag..dok tercenguk depan umah pakai boxer lagi ngan x berbaju..SAH memang x siap ag..trus ak sound..berdesup dia g mandi..huhuhuh..game start kol 9..kang x sempat tgok dari awal da x best..alih2 betol gak..da separuh game diorg uat..arghh..nie semua salah ko warie..ko la lambat..xpe2..kesabaran aku bole lg dijamin..hehehe...aku pon dok la ushar mat motor situ tuk dapat maklumat cam ner dapat bli moto sebijik nie megalahkn harge sebuah rumah teres..sah2 diorg sume org berada..kawan yg aku ikot tuh bagi oppertunity tuk test drive superbike yg besao2 tuh..Gilerr excited time tuh..mimpi aku selama nih dapat gak jd reality..dia bagi aku sut gold..harga toksah tyer are,titanium baii..koyak...hahaha..aku dapat rase bawak SB Ninja ngan ap ntah lagi satu..pelik aku nak sebut..Ninja warna Hijau,yg lagie satu tuh warna Oren ad lambang Playboy..dua2 owner yer pangkat tertinggi PDRM..salut beb..thankz abg zoul ngan abg zack..korg the best..ak dapat men sebijik moto 20 lap..kireyer 40 lap la 2 biji..huhuhu..muntah2 ok..penat woo..da la berat..tapi syok sebab dapat bawak laju kat litar..x mcm atas jalan rayer..bahayerrr...ak dapt bawak moto tu sampai Top 300 km/h..giler laju an..aku pon nek darah jd cam tuh...bawak laju2,time selekoh kene break awal,agak2 200 meter sebelom selekoh tuh la..aku da dedau..lama2 syok pulak..hehehehe...pengalaman tu beb..mn nak carie..kekekeke...nak buat finish style x pat sebab aku kekok lagi ngan moto besau..takot x jadi..kang nayer nak byr ganti rugi kalo ad rosak ap2..kan2..huhuhuh..x sanggup..mati idop semula pon belom tentu abeh..

pas abeh g tgok game..aku nek kete Evo 7 dia g makan lunch kat Starhut Cafe d'Putra Nilai,Nilai...Best wo tempat nie..ala2 coffe house hotel gitu laaa...sampai2 jje ad la mamat2 moto yg men game tadih lepak situ skali..yang aku x puas atie kat tempat nih disebabkn servis cam babi..aku ngan kawan aku da sampai siap duduk lagi,menu x sampai2...siap nak kene jerit "WAITER" bagai lak an..tegok org sampai,serve jje la terus..nie dok tgok kami cam x the duit..ello..kawan aku tuh bapak dia owner hotel kat malaysia nie eak..ingat x the duit kew..babi toll..terasa dia auw korg uat cam tuh..alih2 kedai mkn tuh ley tutup kalo ikot atie dia an..pastu bertambah lagi yg order tuh kene catit sendiri...siap bagi kertas menu ngan pensil..tick jje mana nak makan..kimak tok..xpernah lak aku tgok servis cam nih...HAMPEH 100%..kawan aku tuh da bengkek..naseb food dia ngan minuman cepat sampai..kalo x..KEBABOMMM la alamtyer...hohoho...abeh makan,mintak bill,bayar,amik balance,ingat aku nak bg tips?? "HELL NO"..kawan aku la ckp..kalo ak "FUCK U ASSHOLE"..geram bgt..chitt...

2 jje la aku nak story hal aku hari sabtu g kemana..tapiiiieeee..MEMANG OWSOME...OH!MG...fantasi mnjadi realiti..tahnkz u allah..alup u so much...gracias..

0 Response to "Hari Paling Bertuah Yang Ku Rasa...."