That should be meeeeee!!!! argggghhhh!!!!

Friday, February 25, 2011 5:13 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
HARAP MAKLUM! sila bersiap sedia kerana aku nak meroyan sepuasnyer2 oleh kerana kejelesan yang melampau!!!!!



FUCKKKK UOLLL!
ARGHHHHH!!!!! thats should be me..!
itu sepatutnya aku yang ada ngan dia..
kau org bukan muhrim..xbole pelok2,cium2..aku je bole..
memang nak kene tembak puki2 girlz ni..
SABOR JE LAHHHH!!




Jay Park pon satu!!! bukan nak tweet aku bila datang Malaysia..
taw2 kau dah datang Malaysia buat road tour..
Pastu sesuka hati kau je pelok2 minah2 bertudung nie..kemain kau siap bagi cubit2 hidung kau kan!
MyEm0.Com


Aku x kire!!!! next tour kompom aku akan ada kat atas stage tuh untuk onani sama2 ngan kau..
kau nak bukti yang aku akan pergi???
Nie hah!!! bukti aku..menitik air mazi..!!
hahahahahaha
KIDDINGG!!
MyEm0.Com


p/s : memang wa jeles tahap babi la bile tgok puki2 girls tu sume dapat pelok..yang xtahan siap picit2 idong..aishhh..lu da lebeyh la puki pompuan..

3 Response to "That should be meeeeee!!!! argggghhhh!!!!"

  1. Ermizi Muhamad Says:

    HABIS KAU BAYAR KER ??????? kalau aku jangn mimpi nak bayar . tak der undang2 macam tu ponnn

  2. Ridhwan Marcello Says:

    ijie..kau carut pasal bayar apew nie weiiii???

    salah masuk highway kew??

  3. hamzah ian Says:

    fuhyoo.. drift