AJL? Ngantuk laaaaa...Anna Raffali? WOW!

Monday, January 10, 2011 8:59 AM dikarang oleh Ridhwan Marcello
kopok-kopok- check!

Milo Ais Tabur - check!
Bantal pelok - check!

Astro - check!

Semangat betol aku dengan Anugerah Juara Lagu nie..sebab apa? sebab ada anna raffali dan SHAHIIIIRRRRRR!!!!! wooooooooooottttt3.....

tepat pukul 9 aku pon bukak la TV aku yg OLD SKOL tuh..aku tekan channel 103 (astro)...ok da setart! huffff hufffft...

starting AJL je aku da mule ngantuk...dgn franciscar ferari,nas (nie terkecuali),M.Nasir...OMG! so so so sleepy la uolllsss...hohohoh

Pastu persembahan artis2 yg tercalon pon mula la..aku tggu SHAhirrr je..wakakka...

Mula-mula si YUNA nyayi lagu Cinta Sempurna..WOW! mmg best..aku suka tengok dia perform..dulu mase AJL ke-24 dia men piano kecil je..tapi bile AJL ke-25 nie da pakai piano besar..hohohoh...bajet ada lebeyh beli la YAMAHA punyer piano..wakkaka..tpie miss dia nyer gitar la..kekekke


then aku tggu shahir..yang lain2 aku da x peduli nak tgok..wakakka..tup2 shahir keluar nyayi ngan pakai sut putih..HENDSOME SEYHHHHH!!!!....and aku notis yg dia da x pakai BRACES? WTF! lagiiiiii hendsomeeeeee....jeles...wakakakka...tapie start je dia nyayi aku mcm 

"eh! asl x sedap dia nyayi nie? xmcm dulu..susunan lagu dia to slow..wtf!"

kecewa betol aku time tuh...rase nak nak tutup je chanel tv nie...xpew..aweks gua ada lagi..si Anna Raffali! hahahahha
 Bile aweks aku keluar je terus aku tepok2 tangan..suke sgt weiii...bile da setart nyayi,aku xtaw ape motif dia bela hantu2 tuh..mcm cerita DAMPING MALAM...ado lak hantu eyhh kelior2 cam org gilo..xpaham aku jalan persembahan yg dia buat..tpie suare dia memang best! Cair beb....teringat mcm artis dulu name Abot..kenal lagi x? hahahaha

Bile da habis persembahan..mule la sesi bagi hadiah2 kt calon2 AJL tuh..antaranyer :

  • Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Hanyut
  • Vokal Terbaik : Hafiz - Noktah Cinta


Lepas tu diorg bg trofi kat calon-calon pemenang no 3-1 :

Tempat Pertama : Anna RAffali - Tolong Ingatkan Aku

Tempat Kedua : Black dan Meet Uncle Hussien - Drama King

Tempat Ketiga : Hafiz - Noktah Cinta

ok la tuh..xthe apa nak dikesalkn..lagipon bende da lepas..nak buat cam nerr..tapie AJL kali nie mmg ada sikit ZZZZzzzzz la...buat aku kejap2 tido..padahal aku da bantai kopi kaw sebelom milo tuh..hahahha..

Apa-apa hal pon tahniah pada Anna Raffali merangkap awekx aku sebab menang AJL malam tuh..jangan hiraukan kata2 orang lain k..hohooh..chawwww...

0 Response to "AJL? Ngantuk laaaaa...Anna Raffali? WOW!"