Oh My..Oh My...Rase Palat Bila Final Exam Lusa...!!

Tuesday, November 02, 2010 6:24 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
MyEm0.ComHuawahhhhhhh!!!! MAkkkkkk....saye xmo extand sem.....huhuhuh...cukup la sampai sem nie je....xmo tambah2 lagi sem coz saye nak kerja..nak duit sendiri dan nak khawin....HAHAHHAHA!!!
eh!..eh!..lucah2..bukan khawin yg nie la...
.
.
.
.
.
.
.
.

hah...mcm nie la...baru felling2..oh maya..naper ko khawin ngan dia...huhuuh
Semalam isnin..hari nie selasa..sok rabu then da khamis...ada apa ngan khamis?? ada org nak bagi duit ke? ada org nak dtg minang aku ke??(wah ko,bole ke pompuan dtg minang laki?hah?hah?)..ke ada org nak bg surprise kt aku?? huhuhuuhh....
Oh!...bapak mentua ko dtg..mati la meminag anak lelaki dara...wah..dara ke! miahahaha..

WHATSSSS!! MyEm0.Comesok final exam ? biar betik? mcm mn nie..xsedia lagi...buku x bace..nota toyol x buat lagi (opppps!)..otak x freash langsung skunk..anak bini nak bagi makan..cari rezeki lagi..wakakakakkaka...mcm da berbini ko kan wan..padahal bujang bergetah lagi...MyEm0.Commiahahahaha...(gelak jahat sikit)
WHATTTTTSSSSS!!!!! gulppp..!
 

Yang bestnyer niat nak study mmg da cukup baik dah setart hari jumaat minggu lepas..ingat nak buat la sikit revision bab2 yang x paham...dari sehari ke hari2 yg berikutnyer...HARAMMMM!!!MyEm0.Com non-ado kekdahnyerr...sampai la sekarang aku still x bukak2 buku aku yg tersusun rapi...part yg paling best buku2 yg tebal2 tuh aku buat bantal tidor..eksyen lebih depan member2 ngan mak sekali...dua2 kene kencing sunat konon study padahal jari lincah menekan keypad enset aku yg lusuh...bukan taip mesej ke apa..just saje2 godek2 kot2 ada bende "best" ke dlm uh..kekekkkekee....

Asal je aku bukak buku kompom mata macam kene ganja sebungkus+bintang(drug)MyEm0.Com....pfffftttttt....mcm mn la nak ubahkn tabiat2 nie..kalo Math lak kemain mata aku segar bugar..yerlah..ada la men kira2 dr menghafal yg x berhafal2 uh..huhuhuh..(padahal dlm hati menyumpah math)

So tinggal lagi sehari je before final exam datang...KHAMIS! ko dtg lambat2 bole ark..slow2..aku kalau bole elak hari tuh da lame aku elak...pak'kal la ko hari bukan kawan..hahahaha..MyEm0.Com(apa aku merepek nie)

So kawan2 yg mn bace post aku yg ala2 paham x paham je nie..harap2 minx doakan (MyEm0.Com)kejayaan aku menjawab soalan2 exam pada hari khamis nie bersamaan 4/11/2010....paper apa?? paper Kaji Daya Kenderaan Bermotor..paper KILLERRRRMyEm0.Com!!!

Sem nie aku amik 6 paper final..4 darinyer subjek killer..apa dia anak-anak?? SUBJEK KILLLLERRRRR! K.I.L.L.E.R...MyEm0.Compandai anak2....anak sapa nie..anak mak la kan..sebab dtg dr mak..(ok,melalut lagi)
huhuhuuh...xsuke2..

Yang penting hari nie aku hanya melepet kt dlm bilik+katil+bantal=tidor MyEm0.Com....hahhaa..kerjaya baru ok!
korang ada? ada kan...hahaha...ADA AKU KESYHHHHAAAAAA! lalalallalala...


bye..bye!!!
MyEm0.Com

3 Response to "Oh My..Oh My...Rase Palat Bila Final Exam Lusa...!!"

  1. Ermizi Muhamad Says:

    oit penjejak angin sumatera....
    jawab exAM elok2 tau .. hhehehe ..
    ni nak tanya , motif letak gambar gajah sedang berjimak>>> stim ke kau? hahaha

  2. nrhzrhmhdspn Says:

    hahahah
    padan muka

    best of luck okeh :)

  3. Ridhwan Marcello Says:

    ijie : hahahah..tu sume hanya pic saje ijie...wakakakaka

    Manj : ok2...owh padan muke eak...jentik dahi kang..