Money Boyyy...Perlu Ke????

Tuesday, November 09, 2010 2:56 PM dikarang oleh Ridhwan Marcello
Exam kali nie mcm susah je la..habeh perah da...x jugak dpt...huhuhuh..apa la naseb an..tapie x pew..aku nak kover ngan penambahan ilmu aku ke JEPUN!

hahhhhhhh...iye jepun...aku dpt tawaran g jepun sebab ada member kawan aku nie bapak dia kerja kat petronas ada buat anjuran lawatan sambil belajar...bapak dia kate kiteorg berpeluang untuk bertemu para pencipta2 kereta dan cara2 pembuatan..perghhhh..sekali dgr mmg menarik ah...lebeyh2 lagi bila dpt belajar an...bapak dia kate gak lawatan nie amik mase selama 25 hari bermula 20/11 nie smpai la korg kire sendiri ke 25 hari...huhuuhuh

dalam hati da berlonjak sebab bukan sume org dpt pegi..aku kire untung la sebab kenal bapak dia...lebeyh2 satu taman and satu sekolah dari kecik ngan anak dia...tapie tu lahhhh...setiap peluang mesti ada penghalang...
moneyyy...moneyyyy.....lai...lai....

DUITT!!! hurmmmm..penghalang pertama untuk aku pergi..mmg la bapak dia kate sume ditanggung tapieeeeeeee duit pembelanjaan tidak termasuk?? WHATSSS! huhuhuhuuhh....

makan,minum,tempat tinggal,pengangkutan mmg la sume dia tanggung...tu pon dia kate x memadai sebab kat sana ada pelbagai teknologi yg kami bole beli..arghhhh..korg paham sendiri la...malas nak asplain...hahahaha

aku pon belom tyer mak ngan abah lagi...kot kalo tyer suwei2 perkataan dia " X PAYAH!"...hampenyerrr...
kawan aku tuh kate kalo nak duit dia bole tolong...tapie kene berkorban...wahhhhhh...aku dgr mule2 syok areee...tapie bile dgr berkorban uh! alamak!! sesuatu la dohhhhh....

money boy..perlu ke! perluuuu...hahahhaha
 aku tyer la....."apa yang nak dikorbankan???"
dia jawab..."jadi money boy..sanggup?"
aku....."errrrr...aku tau bende tuh sebab pernah tgok member aku buat...tapiiieee"
dia ... " tapie apa..bukan ko main ngan dia..ko layan je dia..xsusah pon.."
aku...." ermmmmm...bla..bla..bla.."

hah....bla..bla..bla.. uh xnyah la aku cter...ada la rahsia aku ngan dia..HAHAHHA!!!

Yang penting aku dapat pergi...YeppppiiiiI!!!!!

JEPUNNNNN...TUNGGUUU KEDATANGAN AKU...HAHAHHAHA...

p/s : nie kene tgok pasport nie..still idop lagi ke x..huhu..baru je tau semalam pasal nie..xsabar giler2..

2 Response to "Money Boyyy...Perlu Ke????"

  1. Pria Says:

    motif nak buat entry pasal money boy?? mari sini jadi bapak hayammmm aku nak ?

  2. Ridhwan Marcello Says:

    xnk...ko xthe duit...hahahhaa...